Underbara väska!

Min kära kille gav mig en väska i present när jag fyllde år!
Som jag spanat in & tjatat om.
Och jag älskar den!
Den är såå jag & den är bara helt perfekt.
Det är en svart kuvertväska i fejkskinn (sånt där mjukt, perfekt) med dragkedjor.
När man öppnar den är den som en liten "påse".
Och den är ifrån Vero Moda för 249kr!
Hittade ingen bild på min, men såg att Elin Kling på kanal5.se har en som liknar den exakt, fast hennes är dock från Alexander Wang och bra mycket dyrare. Det gör att jag älskar min ännu mer eftersom den är sånt fynd!



Visst är den underbar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt snygg! (:

2008-10-10 @ 17:13:19
URL: http://cgripenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0