Bortglömt kändisspot, pluggpaus & trötthet...


Hittade dessa bilder från Kate Moss nya kollektion för Topshop, i min pluggpaus.
Kollektionen lanseras imorrn & kommer till Sverige 5nov.
Ser riktigt snyggt ut!

Har pluggat hela dagen, helt slut i huvudet just nu.
Måste lämna in en tenta imorrn & jag har massor kvar, suck.
Är sån jäkla tids optimist & det får man ju sota fett för.
Så imorrn blir det tillbaka till barndomshemmet igen för lite snylta dator, eftersom min rosa pärla är hos datadoktorn.
Åh, hoppas att den blir frisk igen, snart!


Är såå trött...har ju ont i hela kroppen. Det liksom värker under huden. Normalt?
Börjar undra om jag inte har någon mystisk sjukdom, känner mig inte helt ok.
Är yr i bollen & så sjukt öm i hela kroppen.
Men det är ju bara att hänga på, för livet fortsätter ju ändå! =)

By the way....glömde berätta att jag spotade kändis i lördags i sthlm på Zara.
Bloggerskan Sofie Fahrman, för Sofiesmode på Aftonbladet. Sjukt snygg & smal!
Hon hade trasiga ljusblå bootcut jeans, vit t-shirt, skinnväst & en grön jacka över.
Vi stod & klämde på samma jacka, en jätte fin orkester-army inspirerad jacka.
Blev inget köp för nån av oss dock. Inte vad jag såg då iallafall.
Gick sedan förbi henne igen när hon stod & smetade på ett extra lager läpplans.
Sedan var vi båda inne på Beyond Retro & rotade bland gamla grejor.
Kul, de där, när man känner igen nån, bondlurk som man är. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0