Tillbaka till plugg & flickrum.

Uppateringen här på bloggen har ju inte varit så bra, men jag har som sagt väldiga problem med min uppkoppling.
Så nu har jag tagit mig ut på landet till mitt barndomshem & till mitt gamla flickrum. 
Lånar föräldrarnas dator.
Skönt & komma hem ibland & bli lite omhändertagen av sina kära päron. 
Det känns som att jag kan koppla av här på ett annat sätt, det är ju så lungt & tyst.
Förutom lilla vovvsingen som behöver lite uppmärksamhet ibland.
Killen är ju i Prag denna vecka oxå, så det känns bra att få slippa sova helt ensam.
Jag är ju mörkrädd som få. 
Igår hade jag nog rekord i te drickande, vet inte riktigt hur många koppar jag drack, men lätt mer än tio. 
Tur att grönt te & ört te är bra för kroppen i allafall. 
Så nu lär jag återgå till pluggandet & te drickandet. 
Måste bara säga att här hemma är det iskallt, sitter i raggsockor & stickad tröja & en filt för att inte frysa ihjäl. 
-Pappa sätt på värmen för guds skull!
 

Kommentarer
Postat av: Ems

Kommer du över imorgon!? Äter en nybakad muffins och kollat på Eva Eastwood på kvällen?!

2008-10-01 @ 21:09:26
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0