Skitsnygg tröja från Pour!



Hittade denna grå/svarta goding på Junkyard.se, så jäkla snygg! (inte den gula under dock)
För åtta hundralappar är den min...hm...har jag råd med det just nu?
Jag vill ha råd iallafall, för den var grym....jäkla studiebidrag & vara snålt.

Nu drar jag & killen till Sthlm!
Kanske hittar nåt fint att shoppa där!
Vi ska oxå hälsa på min vän Kia & hennes kille och gratulera henne i efterskott på födelsedagen.
Vi ska dricka lite vin och det kan hända att det blir utgång oxå!

Ha en kul kväll alla!
Peace out!


Kommentarer
Postat av: Ems

Har klänningarna hemma i stan så tar med dem, får vi kolla om det finns någon rolig outfit! :D

Kommer nog bli riktigt skoj!!

2008-10-18 @ 15:20:47
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0