Shopping, fest & bakfylla.

Hej hopp bloggen!
Åh, vad glad jag är & se dig!
Min dator har kraschat & är på lagning. Därav den dåliga uppdateringen
Så nu sitter jag hemma hos la familia & bloggar på deras dator...igen. .

Måste ju berätta om mitt underbara köp jag gjorde i lördags!
Ur snygga svarta gladiator heels med flätade remmar från Zara 800kr!
Ska försöka hitta fixa en bild på dom sen. Åh, jag vill andvända dom nu, genast
Men jag håller mig tills det dyker upp nåt party, hoppas på snart!
Sen blev det två tunikor från T12, jätte söta. 
Och det blev  en hel del pärlor & band på Pärlshoppen, ska bli såå kul & fixa lite egna armband!

Så som ni förstår så blev det en vända till Sthlm i lördags, shopping & latte med killen min.
Även han shoppade, en t-shirt från T12, mycket snygg.
Sen bar det hem till Uppsala igen, till Emelie som satt & väntade med vinet.
Gjorde oss i ordning till 50-tals festen hos Hedman. Tyckte för ett tag att jag var rätt så cool i min 50-tals frilla.
Tänk Sunnes sommar, när hans föräldrar berättar hur dom träffades, som hon såg ut! Hahaha
Men när jag senare på kvällen fick höra att jag såg ut som 29!!! Då åkte den av! Usch, såå gammal är jag inte!

Hade dock otur denna kvällen, eller var som vanligt, jävligt klumpig.
Det första jag gör är att ramla, handlöst, på uppfarten till huset, mitt i framför strålkastarna på en bil som skulle släppa av folk! Mina klackar fastnade & där låg jag på marken med uppskrapat ben & hand, pinsamt så jag dör!
Tur att jag hade ett par extra strumbyxor med mig.
Sen så skulle jag hämta ett glas ifrån köket & fick inte upp köksluckan, så jag tog i.
Och upp for den, rakt in i min läpp, så jag började blöda.
Så igår när jag vaknade av en fruktansvärd baksmälla, så mådde jag inte bara illa, utan hade oxå blåmärken, skrapsår & fläskläpp. Med andra ord, jävligt öm. 
Men annars var kvällen kul! =)
Han har ett väldigt konstigt hus, Hedman.
Det lutar, då menar jag verkligen lustiga huset varning!

Tack Emelie för att du är så jäkla rolig, fixar skjuts & bara orkar med klumpiga mig!

Kommentarer
Postat av: Ems

Álla är vi lite klumpiga ibland.. var vara din tur ihelgen.. nästa gång är det nog jag!! ;)

2008-10-27 @ 20:13:24
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0