Rosig ring & längtan...



Idag vill jag ha en rosig ring i från Chicy.se
Tuff!

Syrran kom på en snabb middag igår, blev färsk pasta & den berömda spenat/fetaost såsen.
Vi tittade på en jätte tokig tant, som var väldigt arg.

Idag åkte mitt hjärta bort.
Han kommer tillbaks imorrn & jag längtar....
ser han knappt nu förtiden...så mycket jobb.

Ikväll ska jag hem hem.
Till la familia.
Vill inte sova själv.
Jag är rädd för mörkret.

Har budat på en underbar klänning på tradera. 
Hoppas att jag får den. 
Jag SKA ha den. 

Vet fortafarande inte vad jag ska ha på mig på 50tals festen på lördag.?!
Paniken sträcker ut ett ben & fäller mig!
Skit.

Behöver klippa & bleka mitt hår.
Ser ju ut som en jävla lövhög i skallen.
Måste  fixa nu.

Igår blåste jag bort. Var ute på promenad & blåste bort.
Nu ska jag ut igen...undrar som jag blåser iväg idag med?


Kommentarer
Postat av: elms

Du! Jag såg en liknande ring i H&M häromdan. Kolla upp det ;)

2008-10-23 @ 18:36:14
URL: http://signedbyelmaco.blogspot.com
Postat av: Ems

Du ska se att vi löser lördagens klädsel! ;)

2008-10-23 @ 19:28:15
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0