Mys, regn & längtan bort....



Åh, jag längtar tillbaka till solen, värmen & sommaren såå mycket, när det är en sån här regning & blåsig dag. 
Bilden är ifrån när vi var i Visby i sommras....söta?
Idag har det varit mys i soffan hela dagen. Tända ljus, te & drömmar om Maldiverna.
Kanske, kanske kommer dom att bli verklighet snart!

Men nu måste jag hoppa i lite ordentliga kläder, för vi ska åka en sväng till Östhammar för lite försäljning av fälgar.
Ska nog ta en promenad när jag kommer dit oxå...det är så härligt i luften efter det har regnat en hel dag & speciellt där, nere vid vattnet.

By the way, kika på reprisen av idol...jag tycker Lars är grym!

Kommentarer
Postat av: Ems

Vem längtar inte till sommaren!!

Självklart - LARS ÄR BÄST

2008-10-05 @ 19:17:38
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0