Hemska mardrömmar!



Har haft en sjukt jobbig natt....igen.
Vakna av att jag skrek, högt som vanligt.
Helt tok genomsvettig & så jäkla rädd.
Stackars killen blir ju livrädd när jag skriker mitt i natten.
Kunde inte somna om alls, fick tända lampan & låg vaken ända till sextiden imorse.
Då somnade jag en stund, när ljuset har kommit tillbaka, då känner jag mig trygg igen.
Fy fan vilket psykfall jag är, usch.
Jag hatar att drömma.
Det är inga trevliga drömmar jag drömmer kan jag lova.
Djävulen. Besatthet. Död. Så jäkla vidriga & fruktansvärda drömmar att jag inte ens vill tänka på dom när jag är vaken.
Önskar att jag kunde få drömma om små söta spöken under sängen istället.
Och nu är hela dagen förstörd, känner mig helt slut i kroppen & tung i huvudet.
Snälla mammis försöker hjälpa mig med drömtydningar & grejer...tack, det känns ju lite bättre iallafall.
Nä, nu måste jag tänka på nåt roligt istället....som helgens kommande  fest!

Kommentarer
Postat av: emelie

Tävling i bloggen om vitare tänder.

Du kan nu vinna en tandblekning på min blogg! :)

2008-10-21 @ 15:03:29
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0