Favvo parfymen på & utgång då!



Dessa fick jag av killen när han kom hem igår!
Lancomes nya ansiktskräm & ögonkräm Hydra Zen! 
Och min favorit parfym Escada Magnetism, i en extra stor flaska 75ml!
Jag blev såå glad, precis vad jag behövde!

Idag så blir det en sväng ner på stan, för att kolla om jag hittar nått att ha på mig ikväll.
För i kväll ska vi förbi kusinen Filip & fira honom för att han fyller år & förfesta lite!
Sen bär det av ut till Katalin & dansa hela natten!
En gamal vän till mig har lyckats fått barnvakt & ska oxå följa med!
Ska bli så kul för vi har inte setts på evigheter!

Have a fabulous weekend!
Puss*



Kommentarer
Postat av: SJ

Nu kan du läsa min blogg Jessika :P

2008-10-04 @ 14:58:30
URL: http://soffsano.blogg.se/
Postat av: Ems

Inte nog med att vi kör samma skor... även samma parfym... fast jag brukar dock byta doft ofta.. ;)

2008-10-04 @ 15:27:51
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0