When the stars go blue...



Trist, mycket trist att han åkte ur idol.
Men ändå bra, hoppas att han gör en egen skiva nu.
Jag är den första att köpa den.
Har inte brytt mig så mycket om idol förut, men så råkade jag läsa lite artiklar & bloggar & nu har jag tamejfan lusläst allt.
Lars egen blogg på tv4.se, den säger väl allt, om hur det verkligen funkar, egentligen.
Tråkigt att allt ska vara så tillgjort & förutbestämt.
En idol ska göra som dom stora nissarna vill, så att dom kan tjäna pengar. That´s it.
Torbjörn Ek är aftonbladets idolreporter & bloggar om idol. 
Här är två meningar ur hans blogg: 
-" Andreas inväntar Desmond, men så fort demonproducenten gungar med med huvudet gör Andreas samma sak."
-"Andreas viftar åt publiken att jubla högre åt Kevin." 
Tror någonstans att det hela redan är avgjort, tyvärr.
Tycker att Kevin är grym, alla är duktiga.
Det är tråkigt bara, att det är på det sättet.
Efter att ha läst allt är jag inte intresserad längre, det känns för fejk.

Men, efter att ha suttit & lyssnat på Lars egna låtar, på hans Myspace sida, har jag insett att...en stjärna är född.
En unik sådan.

Om du vill bli trollbunden gå in på: http://myspace.com/larsmusic

Kommentarer
Postat av: Ems

Verkligen tråkigt att han åkte ut!

Jag gillar hans röst skarpt!

2008-11-08 @ 10:39:50
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0