Rottweilern Wilbur är en tuffing!


Hunden som jag går ut & går med heter Wilburg, är en rottweiler.
(det är inte han på bilden, men han ser ut så)

Jaha, då var man hemma.
Det gick ju faktiskt helt okej!
Han lyssnade ju rätt så bra på mig. (eller, i allafall när jag gav honom godis)
Träffade ett helt gäng med hundar & han blåste upp sig & morrade & var tuff.
Men jag höll hårt i kopplet & sa åt honom & det gick bra! Tur det.
Därimot så hade jag inte så tur med vädret, tok regnade.
Min outfit var en svart regntät jacka (bra!), svarta "mysbyxor" (inte så bra) & mina jätte gamla vita gympadojor med hål i (väldigt dumt!).
Både jag & Wilbur såg ut som två dränkta katter.
Jag frös & det tror jag att han oxå gjorde, för när vi kom tillbaka hoppade han raka vägen ner i sin hundsäng & burrade ihop sig.
Jag har precis tagit en lång varm dusch & nu sitter jag & äter lite Thai soppa (keldas, den e super god, men stark!)
Sen blir det lite städning & plugg, trots att soffan lockar mer än någonsin.
Men snart ska jag oxå krypa upp under en filt & dricka te.
Trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej det skulle ju gå bra förstod det :)

Kramis

2008-11-14 @ 09:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0