Fixat håret hos kändisfrisör!




Har suttit & grejat med mina pärlor & band som jag köpte på Pärshopen i Sturegallerian, i Sthlm.
Mycket skoj & fixa egna fina armband!

Idag har jag toppat mina slitna toppar & blekt min utväxt hos min kompis Wirvla, i hennes salong!
Klippunkten i Uppsala.
Så nu känns håret fräscht & fint!
By the way så var hon (Wirvla) med på tv idag!
På Tv2 i en dokumentär om & sluta röka, där hon blev hypnotiserad!
Hihi, jätte kul & se sin kompis på tv!
Hon är typ kändisfrisör nu!
Haha, närrå men hon var så duktig så & såg skit snygg ut!

Råkade oxå gå en sväng på stan & hittade en väldigt fin svart army/orkester jacka på HM.
Den fick följa med hem trots att min plånbok protesterade. =)
Hem fick oxå lite nya trosor & två par örhängen göra. Så nu är det köpSTOPP för mig. 

Nu ska jag försöka slita min kille ifrån Playstationet.
Men det är inte det lättaste kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Robin

Hur mcyket får du is tudiebidrag egetligen? du handlar ju mer än mig :P

2008-11-04 @ 22:07:21
Postat av: Jessica

Eh...jag vet. Lever på nudlar me!

Nä men allvarligt, så shoppade jag inte någonting alls, dom två första månaderna jag pluggade. Men nu blev shopping begäret för stort! Jag var bara tvungen & handla lite den här månaden! =)

2008-11-05 @ 00:10:40
URL: http://surfgirl.blogg.se/
Postat av: Ems

Vi kommer snart bli kända vi också ska du se!!

2008-11-05 @ 17:45:29
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Caroline

Skulle behöva färga min utväxt, har sett en schysst svart orkesterjacka jag med!:)

2008-11-06 @ 00:28:45
URL: http://coffeechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0