Mohahahahaaaaa, jag dööör!!!

Här har ni länken till världens vackraste låt.
When the stars go blue - Ryan Adams
Love it!

http://www.youtube.com/watch?v=99sjZT1qB2Q

Idag har vi vart runt & hälsat på nära & kära.
Mycket trevligt.
Men mår inte så bra, mår lite illa...snork!
Lite lessen oxå, för att mina etnies skor som jag beställde i från Zoovillage var förstora, suck.
Så nu måste jag skicka tillbaka dom, jobbigt.
Och tråkigt för jag ville verkligen ha dom, för dom var så snygga.
Men så är det ju fan jämt. Jag har alltid för små fötter, & alla snygga skor är stora.
Får väl ta & kolla in barn avdelningen stället. Prutt.
Nu har vi gosat ner oss i soffan & ska spela Littel Big Planet!
Jag & killen är hooked!

Så här fin är min kille när han spelar tv spel!



MOOOHAHAHAHAAHAAAA!!!!!!!!
Jag dööör!!!
Fy faan vad ful! hihihi

By the way...
Jag ÄLSKAR mitt nya bredband!

Kommentarer
Postat av: Ems

Nu är det min tur att bli lite orolig över dig... tycker du "mått dåligt" länge nu. Hoppas verkligen att det blir bra snart!

2008-11-09 @ 10:27:12
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0