FRYSER*



Idag har jag varit ute & gått med hunden i nästan två timmar. 
Det var det sol, men kallt! Och VÄLDIGT isigt.
Det var nära att jag druttade på rumpan flera gånger.
Wilbur såg ut som bambi på hal is.
Men så mycket trevligare än igår, för då spö regnade det & vi blev dyngsura & det gillar vi inte!

Har nu duschat varmt & kokat en stor kopp te.
Så nu blir det lite läsning i nya Elle tidningen.
Sen ska jag ta tag i min uppsats.

När killen kommer hem blir det en promenad till, till solariumet.
Måste få lite färg, jag är ju genomskinlig snart.
Sen vill jag ju inte att syrran ska få glänsa FÖR mycket med sin bränna när hon kommer hem.
Efter solningen har jag lovat killen varm soppa & färskt bröd, så det får jag väl ta & greja fram dårå. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0