Tv spels maraton!



Så här har min dag sett ut.

Vad är det med vårat väder?!
Kunde krama ur mina kläder när jag kom hem, tok blöt.
Är fortfarande frysen.
Men med en STOR kopp te & en filt börjar jag att tina upp.

Snart kommer grabbarna hem & vi ska ha tv spels kväll!
Little BIG Planet, sjukt kul!
Är så jäkla trött, får hoppas att jag inte somnar mitt i spelet bara.
Känner mig inte helt på topp, skönt med helg, så jag kan vila upp mig till nästa veckas regnpromenader & tentor.

Syrran är i solen nu hon, jäkla lyx! Det är nog dags att åka till solen & värmen snart! Det behövs.
Jag vill till Maldiverna, NU!
Ha, som att det kommer att hända!
Fan oxå.
Hoppas ni har en varm, torr & mysig fredags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0