Trött...

...idag.
Har varit grymt trött idag.
Försökt pluggat, men allt har mest blivit ett enda stort sudd i mina ögon.
Nu ska jag hoppa in i duschen så jag vaknar till, sen blir det middag med killen.
Efter det blir det nya pluggtag.

Längtar till...
Imorrn, för då ska mitt hår få sig en uppstyrning, lite klipp & lite färg.
Mitt bredband, som kommer att börja fungera på onsdag.
Mina nya etnies skor som kommer nån dag i veckan.
Tv spelet Littel Big Planet, som är beställt & förhoppningsvis kommer snart!
Det verkar såå kul! Kommer säkert att bli hooked.

Mysig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Ems

Åhh skulle verkligen behöva göra något med mitt hår jag med!

2008-11-03 @ 18:26:52
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: mamma

Det där låter väl helt OK, hoppas du blir lite piggare också, annars får du gå till doktorn snart och få en liten vitamin spruta :)

2008-11-04 @ 08:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0