Historisk dag med stora & små problem...


En historisk dag idag, för USA & för världen.
Kul att Obama vann!
Han verkar ju vara en reko kille!
Nu hoppas vi på världsfred, as bra miljö & alla leva lyckliga tillsammans i denna underbara värld!

Själv har jag inte riktigt såå stora beslut att fatta i mitt lilla liv, men beslut stora nog för att jag ska bli tokig!
Som...vad ska jag ha på mig i helgen?!
Det är inte det lättaste ska ni veta! =)

Idag blir det städning här hemma & sen fika med mamma.
Ska bjuda henne på snickerskakor i massor!
Ikväll blir det promenad med syrran & hunden.
Sen ska vi laga middag hemma hos henne, till våra hårt arbetande män!
Trevligt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter trevligt med kakor alltså :-)

Ni är snälla ni hoppas killarna är lika snälla :)

2008-11-05 @ 14:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0