Drömmar...



Jag har tyckt om vädret idag.
Antagligen för att jag har varit inne, i soffan under en filt, med en kopp te.
Har lyssnat på regnet mot fönstret & haft datorn i knät.
Mysigt värre.
Har dagdrömt lite oxå...om en garderob.
En walk in closet....vill ha.
Fast just nu skulle den på bilden duga fint....underbar! 
Känner mig trött...vill helst av allt bara lägga mig ner i soffan & somna.
Drömma vackra drömmar om stora fina garderober.
Men nu måste jag städa undan lite.
Ska nog göra en smoothie sen, med hallon & blåbär...mums!

Kommentarer
Postat av: Mamma

OJ den garderoben var fin den skulle jag me vilja ha, du låter så ledsen tycker jag är du det eller?`bara trött på hösten? Snart är det Jul och tomten kommer med paket :) Kram Älskar dig Mamma

2008-11-11 @ 09:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0