Arlanda mitt i natten...

...är rätt så lungt.
Är SÅÅ trött.
Kunde verkligen inte somna en sekund i natt.
Vid halv tre gav jag upp & gick jag upp & gjorde mig i ording.
Sen åkte jag & hämtade syrran, hennes kille & syrrans kompis & hennes kille.
Och så skjutsade jag dom till Arlanda.
Dom lyllosarna åkte till Venerzuela. Usch, vad avundsjuk jag är! 
Sen åkte jag & tanka bilen & sen hem & väckte killen till jobbet. 
Gick & lag mig klockan sex.
Har sovit i tre timmar & är helt slut. 
Men nu ska jag ut & gå i rusk vädret med en stor best. 
Hoppas att han är snäll mot mig & att det inte börjar regna. 
Vi hörs sen...om jag överlevt. =) 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Detta kommer du klara fint fint :)

Plocka fram din lilla jävul så går det utmärkt:)

väntar på nästa inlägg, hihi

2008-11-13 @ 12:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0