1 Advent!


Såhär ser min adventsljustake ut & nu är första ljuset tänt!

Igår kväll hamnade vi hos Emelie & Filip, drack glögg & softa.
Emelie den gullungen hade gjort en jätte fin prinsesskronepepparkaka till mig!
Sötaste! *Tack* Tänkte spara den men den såg så god ut så jag mumsade i mig den.

Idag har vi varit nere på julmarknaden på stan.
Sen var det advents fika hos mormor med hela la familia!
Och sen blev det en sväng på stan igen.
Hittade inget speciellt. Men det blev lite julpapper, band & snören, olja till min oljelampa & glögg.
Nu har jag & killen tänt ljus, kokat te, krypit upp i soffan & ska spela tv spel.
Ska nog hinna med & ta ett kik på Madagaskar 2 oxå! hihi Älskar tecknat!

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ems

Jag och Filip tittade också på madagaskar 2 igår! :D

2008-12-01 @ 19:40:40
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0