Visby v.29 here we come!

Visby here we come!

Jag & syrran på Kallis!
Shit va kul de ska bli! Satt & kolla igenom min kalendern & jäklar vad den är fullproppad! Såå himmla kul, jag älskar när det händer nåt kul varje helg! Visby v.29 är självklart! Jag har varit där i 6år i rad eller är det 7år? Jaja, en riktig veteran är man iallafall!

Sen får vi ju inte glömma Syrrans 25års fest den 14juni! Midsommar helgen efter! Och helgen efter den bär det upp till Rättvik med hela gänget för fett me festande!

Ni ser det är ju helt CRAZY! =)
Släng in en kommentar om vad ni ska göra i sommar! Ses vi i Visby kanske?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hmm... nu glömde du nog en sak!
Midsommar då det är min födelsedag! :P hehe

2008-05-23 @ 21:02:53
URL: http://mobergo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0