Vill shoppa NU!

Jäklar vad mycket det är som jag vill ha just nu! Jag måste få shoppa lite snart, jag blir helt galen annars. Måste stilla mitt behov, ta min drog. Eller, det lät kanske lite....men, men shopping ska det bli! Nästa vecka bär det av till Sthlm för en heldag på stan! Fan, vad kul! Ska dock "bara" handla "lite", för jag ska ju spara till semestern.

Hade sjuukt mycket på jobbet idag, helt slut. Men vad gör väl det, nu är det ju helg!
Imorrn drar vi iväg till Rättvik & festar hela natten lång! Ska bli grymt kul!
Försöker planera mina outfits till hela helgen bara, inte det lättaste, när allt man vill ha på sig är nåt sommrigt, tunnt & fint & allt vädret säger, är kallt, regn & rusk. Blir tokig på vädergudarna, det är ju för f-n sommar nu, då SKA det vara sol & varmt! Jaja, vi får väl se vad jag hittar på.

Har precis kollat klart på Sex & the City reprisen på tv, ÄLSKAR! Så nu ska jag krypa i säng & vila upp mig inför helgen. Drömsött* (...zz..om...z...väskor...zzz....skor...zz...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0