Underbara midsommar & fruktansvärda magsjuka

Hej & hå, nu har jag lyckats släpa mig till soffan, med nyponsoppa & dator.
Jag låg nämligen helt död igår efter en natt på toa, grymt äckligt & skriva det, men det kom från båda hållen faktiskt.
Fast mest från munnen & jag har nu träningsvärk i magen. (kanske är lite bra & va magsjuk i allafall). Vet inte om det var pizzan jag vräkte i mig i söndagskväll, men jag tror det. Var så hungrig efter att ha jobbat hela söndagen & det fick jag sota för sen. Det kommer att dröja innan jag äter en sån igen kan jag säga.
Idag känns det lite bättre, men har fortfarande kramper i min lilla mage.
Det är jäkligt jobbigt, för jag hade verkligen mycket att göra på jobbet, men ska försöka pallra mig dit lite tidigare imorrn bitti så jag hinner göra skyltönstret innan vi öppnar.

Så till midsommaren...underbara midsommar! Vi hade fint väder, det var dans runt stången, roliga lekar (som slutade med naken chock!), alldeles för många snaps & väldigt mycket skratt!
Har hittat sladden till kameran nu så jag kommer att lägga upp en bildbomb här snart!

Kommentarer
Postat av: Nina

Stackars dig, Men kom igen nu!!! för på fredag är det dags igen, då bär det av till Rättvik på Big Lake Run då får du inte vara sjuk :-) Ses då gumman. Kram

2008-06-24 @ 13:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0