Siljan runt med STIL!

Helgen har varit grym på många vis!
Först möttes alla fina bilar upp på fredagen, för att åka i karavan upp till Rättvik.
Tokröj i våran bil, grabbarna var på G!
Många kisspauser, dock mindre grymma pga av all fästingsrisk med alldeles för högt gräs & nakna rumpor.
Fick större stuga än dom andra! Hihihi...sorry Emelie!
Styrde upp mig rejält på lördagen, med jeansväst från Wrangler, vit kjol, höga klackar & pilotbrilor. Som hämtad ur Grease! En riktig raggarbrud! haha!
Åkte verkligen HELA Siljan runt, ibland brukar vi ju inte komma runt hela sjön.
Fick tillökning i våran bil! Mycket skoj med full bil!
Alla sjöng & var glada!
Festa på så pass bra att allas dricka tog slut!
Hade tur med vädret! Fick inget regn på oss, bara några stänk när vi satt i bilen, villket inte gjorde nåt, för vi skratta gott åt dom som åkte cab & som retade oss först!
Norton & Hedman blev för fulla, TOK roligt för oss som inte var så fulla!
Röjde loss på dansgolvet...tills Filip råkade hälla vin över hela mig! Man tackar! =)
Men det bästa var nog på vägen hem...JAG körde raggarbil för första gången! Och det gick HUR bra som helst!
Stolt som få! Dessutom tankade jag själv oxå. (skumma gammla bilar som har tanklocket bakom nummerplåten.)
Längtar faktiskt redan tills v.31!

Kommentarer
Postat av: Ems

Jo, det var verkligen en lyckad helg! Bara att se fram emot nästa nu!! Kanske ses ihelgen i V-rås!

2008-07-01 @ 19:49:26
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0