Längtar till helgen!

Jobb, jobb, jobb....suck!
Längtar till helgen, för då ska syrran ha sin 25års fest! Ska bli grymt kul! Hoppas på fint väder bara.
Ska bli så grymt kul & träffa alla gammla polare!
Syrran var här idag & prövade en outfit till festen.
En kort svart klänning med rosa & gröna blommor på , som jag köpt i Thailand. Hon var toppen fin i den.
Men skorna velar hon på. Jag säger bara kör på dom rosa kilklackarna för guds skull! Dom är lätt snyggast!
Nu ska jag bara hitta nåt åt mig själv bara, men det lutar åt samma klänning som syrran faktiskt, fast i rosa, med svarta kilklackar. Ha, blir ju kul ju, som tvilllingar nästan!

Bara måste fixa en sladd till kameran, vill ju verkligen lägga upp bilder från i helgen!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja jo, västindien är inte helt fel men typ dyrast! lite tråkigt.

2008-06-11 @ 06:33:41
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: N

Hoppas ni får roligt på festen :D

2008-06-11 @ 13:21:18
URL: http://privateinvestigation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0