Glöm att jag tänker lägga upp bilder!

Mitt internet är jävligt långsamt! Jäkla mobilabredband. Fan, laddar typ en bild på hundra år. Ringde & kollade det & det var iochförsig nåt fel på uppkopplingen, men ändå. Måste skaffa vanligt bredband. Så tills jag har tålamod & tid får ni fantisiera om hur roliga mina foton är.
Just nu sitter jag hos syrran & bloggar lite medans hon & hennes karl käkar. Vi ska gå över till Emelie & gratta henne snart. Sen ska jag förbi Emma en sväng, hon har nämligen varit gullig & bjudit hem "jobbet" på lite fika ikväll.
Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Ems

Var riktigt trevligt att ni tittade förbi! Vi ses på fredag! :)

2008-06-25 @ 21:13:40
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0