Fixa till BugRun

Fixa till BugRun
Det är mycket nu! Har massor att fixa idag, åker ju till Mantorp på BugRun väldigt tidigt imorrn bitti.
Ska åka & fixa ett partytält, hämta en longboard, tvätta kläder, måla naglarna, tvätta håret, packa, handla frukost & plast tallrikar, engångsgrill, fixa batterin till stereon, bränna en schysst cd, låna en frysväska, hinna ta en fika med exet, hälsa på min vän emma & hennes söta son en snabbis, packa, fixa filtar & täcke.
Sen hade jag ju tänkt att jag skulle hinna sola lite ute & gå en promenad oxå.
Herregud, hur fan ska jag hinna allt idag! Har ju inte tid & sitta här & skriva om det....hörs!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej hoppas ni får kul i Mantorp, när jag åkte hem igår kväll så mötte jag en skiit snygg folka buss med massa rosa blommor på, den skulle du ha! var rädda om varandra.

2008-06-05 @ 13:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0