Dåligt väder=panik!

Fan oxå! Läste att det skulle vara dåligt väder i helgen. Det får det ju inte bara vara. Allt blir ju så mycket roligare om solen lyser. Men jag är ju inte den som har tur två helger i rad...suck. Vad ska jag nu ha på mig, kanske blir kläningen ändå, men inte så kul om det blir kallt. Måste komma upp med en reservplan.
Köpte en super mysig kofta på Gina igår. Den är vit, kort ganska tunn stickad med hål i...& "fladdermusarmar". Jaha, det lät ju inte så snyggt kanske =) men det är den, fan har inte fixat kamera sladden än annars hade man ju kunna lagt upp en bild.
Det kan hända att det blir nåt mer köp, för idag ska jag & killen ner på stan & shoppa skor till honom. Jag brukar ju alltid lyckas hittta nåt jag med! Men först jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0