Visby here we come!

Nu är vi äntligen på väg! Efter total panik & många om & men kan jag säga!
Sitter & skriver på datorn i bilen med hjärtat i halsgropen.
När vi äntligen hade kommit iväg & precis kommit ut ur stan, kommer jag på att jag inte fört över mina pengar ifrån sparkontot! Förr att göra det behöver jag min internet dosa eftersom jag inte har nån telefonbank. Så det var bara & vända & hämta den.
Nu trodde jag verkligen att vi fått med oss allt.
Men nejdå, efter vi kommit lite längre än förra gången kommer jag på att jag glömt biljetterna till färjan!
Paniken börjar sprida sig för nu ligger vi inte bara dåligt i tiden, jag kommer dessutom inte ihåg vart jag lagt biljetterna.
Vi vänder & åker hem igen, jag rusar in & letar men hittar inga biljetter!
Ringer Kia & Matthias, som vi ska hämta upp i Stockholm & förklarar läget.
Matthias föräldrar har en skrivare & bor inte långt därifrån så han rusar över & skriver ut en ny biljett ifrån min mail.
Så nu ÄNTLIGEN är vi påväg & jag hoppas för allt i världen att jag inte glömt nåt mer.

Jag har iallafall inte glömt det viktigaste...min hockeytrunk med kläder & mina 12 par skor!

Kommentarer
Postat av: ems

du är rolig du... 12 par skor ;)

2008-07-13 @ 11:11:22
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0