Villket jäkla drag!

Nu har festen börjat på riktigt!
Stureplans eliten har intagit Visby.
Stilett klackar & rosévin.
Vattenkammat hår & stekarbrillor.
Champanjesprut & tokröj på Kallis.

Gårdagen tillbringade vi på Tofta. Solade & spanade. Strålande väder.
Efter Tofta blev det Kallis, galet! Dansade & sjöng.
När kvällen närmade sig blev det förfest & Hamnplan5 tills klackarna inte bar oss längre.
Somnade inte förrens kl: 04.30.
På mig hade jag mitt svarta fodral & mina svarta pumps.

Har precis vaknat & sitter i sängen med håret åt alla håll.
Ska hoppa i lilla jeanskjolen & bikinin. Det blir frukost på mysmysiga cafét Boheme.
Planen är sen att lägga oss & sola på Kallis tills after beachen drar igång igen.
Vi har blivit bjudna på poolpaty ikväll, så det kan hända att det är dit det bär av senare.

Underbart!

Kommentarer
Postat av: Kusin Robin

Fan va avis! här går man och sliter dagarna i ända på det där jävla arlanda!



Och thynellen och grabbarna är i halmstad! troru jag blir depprimerad elr!



Ha så skojj! hälsa de andra!

2008-07-16 @ 13:04:02
Postat av: Ems

Inte dags att komma hem snart och ha lika tråkigt som oss andra!?

2008-07-16 @ 18:46:28
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Mammsen

ÅÅ vad ni verkar ha kul, men nu har jag bara 2 dagar kvar sen får jag gå på semester och jag skall börja med att SOVA SOVA, Blommorna mår bra:)

Fortsätt och ha skoj och vara rädd om varandra.

Krmaisar Mammsen

2008-07-17 @ 08:32:46
Postat av: Anonym

skriv nått då!

2008-07-17 @ 13:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0