Vackra Gotland

Vi satt oss i bilen, solen lyste & musiken var hög när vi åkte i morse. Tog färgan över. Fårö är vackert.
Raukarna är stora stenar. Stora coola stenar. Satt i solen, drack lite kaffe som vi hade med oss i en termos.
Tävlade i "kasta macka", jag vann!!! Närrrå, det gjorde jag visst inte, Mathias van med sju stycken "hopp"!
Stannade & käka lite lunch på ett mysigt fik.
Åkte hemmåt & gjorde en avstickare förbi Snäck & Nordenstrands Camping, snacka om minnen!
Var ut & åt på mysigt ställe, promenerade i hamnen & kolla in alla as coola & väldigt dyra båtarna.
Har varit en lugn kväll/natt, skönt det är ju tots allt semester!
Vi laddar inför morgondagen för då blir det bad på Tofta strand, grymma after beachen sen ut & dansa!

Har försökt lägga upp lite bilder, mern det ät tydligligen något fel å min dator. Ska försöka fixa det så fort jag kan.

See u* PÖSS


Kommentarer
Postat av: Siss

Det låter inte alls dumt det där, vilken mysdag!!

Hehe, kollar på klockan, 07.28, funderar på om jag ska ringa & väcka er, hehe, nej då, inte än, lite till ska ni få sova om nis ka orka med det pulserande nattlivet innanför murarna ikväll! AHHHHHHHHHHHHH! Jag blir svart av avundsjuka när jag tänker på det, uhhehuhhh (det där va ett långt grin)

Sola lite åt mej me på tofta idag & spana in många solbruna bodies!!! =) Hehe, tungan nere vid knäna...dreggel! Love you all!

xoxoxo

2008-07-15 @ 07:31:32
Postat av: Mammsen

Ja det där låter väldigt mysigt, måste nog ta och åka ner till Gottland nästa sommar det var många år sen man var där och då hade man ju små cids med sig så då kunde man inte parta speciellt mycket :), men fortsätt ha det så himla bra skall åka och kolla in blommorna idag på lunchen. Hälsa alla Kramis mammsen

2008-07-15 @ 07:40:05
Postat av: Ems

Låter som att ni har det bra där nere! Tänk på en annan som jobbar när ni ligger på stranden! Men snart, snart semester jag med!

2008-07-15 @ 21:04:10
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0