Tyson är hos oss!

Lördag idag. Forfarande sjuk. Snorar, nyser & fryser. Fatta har typ nyst 30gånger redan idag! Vad är det för fel? Kan man nysa så mycket? Igår nös jag ...ja...typ 500gånger!

Men jag är glad iallafall för Tyson är hos oss idag! Tyson är Tinas Chiahuahua & världens sötaste!
Vi är hundvakt, fast det är Glenne som får ta hand om han mest eftersom jag mest ligger i koma.
Glenn är överlycklig, dom har busat hela morgonen! Fan vad cool han är!
Nu blir man ju grymt sugen på & skaffa en själv. Men det får räcka med att passa den här lilla rackaren ibland.
Så himmla snällt av Tina att låna ut honom lite. =)

Idag är Tina & Norton på Grönan & ALLA andra är i Västerås & festar. Vi är hemma & jag försöker bli frisk.
Verkar som att jag åkt på en super förskylning, jag har vart halv krasslig hela våren & nu verkar det ha brytit ut ordentligt. Skönt på ett sätt, för nu tänker jag minnsan bli frisk ordentligt.
Känns piss mot stackarna som får jobba istället för mig, men jag pallar inte när jag mår så här.

Nu ska jag dricka lite te & kolla på när Glenn & Tyson leker gömma godis!

Kommentarer
Postat av: Ems

2008-07-06 @ 09:17:42
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Ems

Du ska snart se att du är pigg igen! Du får vi ta igen allt som du har missat!

2008-07-06 @ 09:18:39
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Tina

jag tror Tyson storm trivdes hos er=), han har legat i sängen halva dagen för att han varit så trött nu..Självklart lånar jag ut min lilla ögonsten=)... Hoppas ni hittar nå kul i stockholm.. kram

2008-07-06 @ 14:59:36
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg!

Ha en skön sommar!

2008-07-06 @ 22:58:22
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Mammis

Jaha då blir det väl ett barnbarn till snart då:) men inte en mänsklig utan det verkar som jag får nöja mig med hundar:( ja ja bättre än ingenting:)

Hoppas du blir friskt snart. Kram Mammis

2008-07-07 @ 10:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0