Tack Visby!

Kom hem igår morse, helt slut. Däcka på soffan. Behövde återhämta mig efter en veckas festande.
Haft tur med vädret oxå, mest sol, lite moln, mycket blåst & bara en dags regn.
Mycket bra väder för att vara mig, jag brukar ha otur på den fronten.
Visby är underbart vackert.

Tänkte ju lägga upp lite bilder så ni får se hur skoj vi haft det. Men min dator har fått nått konstigt virus.
Just nu sitter jag & skriver på killens dator istället.
Ska fråga min jätte snälla kusin Robin om han kanske kan styra upp den åt mig.
Han är rätt smart för att vara en i våran släkt, han kan sånt där med datorer. =)

Idag blir det fixa & greja här hemma, packning, tvätt & sånt. Hoppas hinna hälsa på mammis & pappis oxå, 
innan jag åker ut till Östhammar. Vi är bjuda på middag ikväll hos killens familj.
Blir till & sova över där, sen åka direkt till jobbet imorrn.

Trött, sliten men Visby...jag längtar tills vi ses nästa gång...

Kommentarer
Postat av: Ems

Hoppas ni inte festade sönder er, så ni orkar att komma upp till oss här i Rättvik!

2008-07-21 @ 21:45:11
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Fotograf

Googla på superantispyware, ladda ned gratisprodukten, installera, uppdatera, scanna, rensa,starta om, scanna igen. Finner den nu får du kontakta mig.

2008-07-30 @ 23:46:16
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0