Mysig middag & shopping!

Hejsvejs!
Igår åkte jag, killen, syrran, hennes kille, kusinen & hans tjej till Gävle & åt en mysig middag på "helt enkelt". Verkligen super gott & en jätte trevlig kväll med många skratt!
Idag har jag varit ner på stan & shoppat lite med mammis! Så mysigt att få ha lite "mor & dotter tid".
Hittade ett par jätte söta svarta kilklackar & en jätte mysig grå kofta på indiska! Lilla mams shoppade loss en hel del hon med!
Tyvärr känner  jag mig så jäkla krasslig. Har grymt ont i halsen. Jag total däckade när jag kom hem & nu kommer jag inte upp ur soffan, har feber & allt. Mindre mysigt.
Tror visst att dagens ord får bli mysigt. Har ju skrivit det 5 gånger i ett inlägg, inte dåligt!
Nu ska jag däcka igen...

Kommentarer
Postat av: Tina

Nej blir inte Västerås i helgen, vi funderar på att dra till Gröna Lund, Johan och Jag plus ett par till.. ska ni dit eller?

2008-07-01 @ 19:08:28
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: Ems

KRYA PÅ DIG GUMMAN!

2008-07-01 @ 19:46:54
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0