Min kropp säger ifrån!

Det är nått skumt med mig. Jag mår fan inge bra alltså.
Jag gick till jobbet igår, itron om att jag mådde rätt ok. Det var inte så farligt hostade & snora lite.
Men ju längre dagen gick ju mer trött & frysen & kallsvettig blev jag, trots min stora kofta.
Åkte till min vän Linda,som klippte mitt hår lite. Fick så sjukt ont i huvudet!
Visste inte vart jag skulle ta vägen. Ville bara åka hem.
Men jag & min andra vän Kia hade redan bokat plateser på Sex & the City filmen, så vi gick på den.
Under hela filmen så att jag & önskade att den skulle ta slut. Sex & the City!! Som jag ÄLSKAR!
Tårarna rann & det var inte pga. av filmen utan för att jag hade så sjukt ont. Värsta migrän attacken!
Åkte fort som fan hem & tok grät. Ringde & väckte mamma & grät för att jag hade så ont.
Som att hon skulle kunna gjort nåt mitt i natten.
Väckte stackars killen oxå, som fick ligga med en blöt handduk på min panna.
Tillslut mot tidiga morgonen somnade jag. Vaknade i dag dåsig som fan i huvudet, värken sitter kvar som någon dov, tryckande sak. Men jag kan verkligen inte vara hemma ifrån jobbet, dom kommer ju inte tro på mig snart, så som jag är sjuk.I med tabletter & iväg & jobba bara. Fy fan.

Kommentarer
Postat av: Tina

Stackare låter inte alls kul de där.. har du gått till en läkare!?

2008-07-10 @ 12:08:28
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: Julia

åååh stackars dig, får värsta dåliga samvetet, fast det är nog tur att mattias fick bestämma, för jag har spytt från alla håll sen igår kväll... sjuklingar e vi allihopa! :(

2008-07-10 @ 15:09:18
Postat av: Ems

Du måste stanna hemma och vila upp dig gumman!

Låter inge bra det där!

2008-07-10 @ 20:17:40
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0