Forfarande sjuk...

Sjuk, sova, sjuk, kolla film, sjuk, sova, sjuk, kolla datorn, sjuk, sova, sjuk, kolla tv, sjuk, sova.....
Usch, vad lessen jag blir, det var inte så här jag hade trott att min vecka skulle se ut.
Vaknade idag & hoppades på att vara piggare...men, nej. Är helt slut.
Min lilla nos är helt röd för allt snytande & ögonen rinner hela tiden, halsen är tjock & jag har fortfarande feber.
Dock har jag inte lika mycket feber & det är ju bra!
Vill bara känna mig helt i topp form, för det var faktiskt ett tag sen, alltid är det nåt....
Har migrän, mår illa, är förskyld...nej nu får det fan vara slut på det!
Ska kurera mig som fan nu. Tok mycket vatten, vitaminer, te & vila.

Ha en underbar helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0