Chailatte & fynd!

Har en toksnabb lunch på jobbet på en kvart. Måste jobba in lunchen så jag kan gå tidigare, har ju galet mycket göra.
Springa ner på stan & hitta skor åt killen, packa, tvätta, sola, måla naglar...ojoj...
Struntade i & käka & tog en chailatte (SÅ gott!) & ett litet fynd, lika dyr som en lunch, istället!
En rosa t-shirt klänning med snören runt midjan som jag fyndade på Twilfit på rean, 74kr!
Kommer att bli riktigt party med mina svarta pumps som är galet höga!
Roligare & handla kläder för pengarna istället för att käka upp dom...hihi
Men Nej, det är inget jag brukar göra & det ska inte bli en vana.
Ska käka med killen om tre timmar så jag tänkte att det var ok.
Äta bör man annars dör man! =)


Kommentarer
Postat av: Tina

ja du får hålla tummarna att han är lika gullig då=)

2008-07-11 @ 15:56:10
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: Ems

Ha det så trevligt nu ihelgen! Festa bort alla dumma bakterier!!

2008-07-11 @ 19:31:13
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0