Ben&Jerrys och Sex&theCity!

Så ser min kväll ut...förutom att jag precis tvättat världens största tvätthög och vikt allt.
Men allt hann inte torka på tvätttiden så nu hänger det tvätt i hela lägenheten, snork!
Killen ligger och sover, helt slut var han stackarn. Han jobbar helt sjukt mycket nu.
Saknar han ibland fast vi bor ihop tillochmed, vi hinner liksom inte ses.
Han åker halv sex på morgonen & är oftast inte hemma förrens halv åtta på kvällen. Då är det käka, duscha, sen i säng.
Hm...nu ska vi se...idag är det  tisdag & för ungefär en vecka sen blev jag sjuk. Har blivit mycket bättre nu, men är fortfarande snorig,hostig & sånt skit. Drygt att det aldrig vill bli helt bra.
Men nu orkar jag inte mer, jag har kurerat mig tillräckligt. Imorrn blir det jobbet igen.

Gud så tråkigt det måste vart & läsa det där...lugna, det kommer snart att komma lite roligare inlägg...ska ju till Visby på fredagnatt! Så var beredda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0