After Beach & Sol!

Just nu sitter vi i våran lägenhet & dricker, har vari tpå after beachen, ett jäkla drag!
Sen har vi grillat & druckit tequila rose! Nu ska vi snart ta oss ut i sommarnatten & glida ner till Munken!
Ska bli grymt för ikväll är ju killen på G! Igår gick vi ut för hårt. Glenne kom inte en ut på krogen.
Utan han total däckade efter after beachen. Grabbarna verkar köra varannan kväll för just nu är Mathias dyng! haha
Vi har haft strålande sol & suttit i Almedalen idag. Mysigt värre!
Nej nu ska jag dra i mig lite alkohol till sen ska vi ut & göra stan! Hejhopp!

Bye the way så har jag sötaste tok rosa volang kjolen på mig som jag köpte idag på dan!
Med svart linne & svarta pumps, het som få! =)

Kommentarer
Postat av: Mammis

Hej på er ni verkar ju ha kul efter allt strul undrar när du skall börja SLUTA stressa:) var rädda om varandra nu och ha det så himla kul.

Mammsen Love You and Glenn :)

2008-07-14 @ 09:15:57
Postat av: Lill-sis

Sjukt, sjukligt stressad!



Jaja, what ever!



Griiimt avis på er iaf, sitter at work nu & längtar ut i solen, men men, snart är det våran tur...

Längtar!



Ni får njuta nu, hoppas vädret fortsätter & va fint för er, allt blir ju så mycket grymmare när solen lyser! Ahhh.................suck



Ha de nice, hörs & syns!



Love sis!

2008-07-14 @ 11:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0