Bild-på-mig-i-år



Jag är ju inte världens generösaste när det gäller att lägga in bilder på mig själv i bloggen.
För mig känns det lite konstigt, det är ju min blogg & jag har hellre bilder på andra än mig själv.
Jag gillar inte alls att se mig själv, blir ju aldrig bra på bild!
Så därför vill jag aldrig vara med på kort, har faktiskt sjukt lite kort på mig själv.
Men jag tänkte att såhär på årets sista dag, så kan ni få en dos av bilder på mig, från året som gått.
Mest från i sommras dock, det tas inte lika mycket bilder på vinterhalvåret.
Men den sista tog jag nyss. Ser ut som en poserande tönt, men ändå.
Håll till godo! hihi

By the way, kan ju hända att jag blir lite bättre på att föreviga mig själv nästa år,
kanske rentav börjar med en bild ikväll!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fick jag en liten chock där, bilder på dig är inte varje dag! Men du är så fin så, var på tiden nu! Ska nog se till att smygta ett kort på dig vid tolvslaget, så du får årets första bild på dig! hehe

2008-12-31 @ 14:20:08
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Sis

Där hade du ju massa fina bilder!

Se, du blir ju fin på bild!!

=)

2009-01-02 @ 08:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0