Så jävla klumpig!



Blir så less på mig själv, vissa dagar är det ju inte ens värt att gå upp ur sängen.
Först försov jag mig, så min braviga plan för dagen sprack med råge.
Sen skulle jag göra mig en kopp te & tappar hela den tok heta muggen på golvet!
Visste ni att det får plats typ en hel sjö i en endaste liten mugg?!
Sen när jag ska bre mig en liten macka så själklart så tappar jag den oxå, uppochned såklart!
Varför ramlar dom alltid uppochned?! Är det nån tyngdkraftslag eller?
Sen ska jag gå in & kika på min utbildnings anmälan för nästa termin, då visar det sig att jag har anmält mig på fel!
Hallå Jessica vakna! Dom hade jäkligt lika namn dock, tur att det gick & rätta till.
Tänkte att nu får oturen räcka för idag & slog i tån så inåt hell*ete i dörrn. Va fan e det här?
Jag vågar knappt tänka på vad mer som kan hända idag, ska nog hålla mig inne, vågar fan inte ut & köra bil iallafall.
Nu ska jag gå & inte röra mig.


Den fina på bilden är till min hemlis! Börjar ni förstå vad det är nu? hihi

Kommentarer
Postat av: Sis

Haha, du e ju inte klok!



Fattar inte hur du lyckas med allt, stress & sånt,

en sak itaget som du skrev!

Haha, du måste fan gå på kurs! =)

Love you!



2008-12-16 @ 14:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0