Panik!




Julstressen har kommit över mig!
På lördag är det julfest, på söndag kommer min hemlighet & sen är det julafton!
Hur mycket ska inte hinnas med innan dess?! Mycket kan jag lova.

Oki, ska göra en lista.
Jag är expert på att göra listor & som tyvärr alltid spricker.
Men jag måste få lite koll.
*Göra klart sista tentan. Tar minst en hel dag! Tisdag borta.
*Handla alla julklappar! Har inte handlat någon än! Hej då onsdag!
*Städa hela lägenheten & tvätta tokmycket tvätt.
*Handla mat = tokträngas på ica & slåss för varje liten julig mat bit!
*Baka pepparkakor, lussebullar & knäck. Minst.
*Hinner jag allt detta på torsdag tro?
*Hitta kläder till julfesten.
*Förbereda för hemlisen.
*Förbereda mig för julfesten, helst skulle jag vilja ha en heldag med ansiktsmask, inpackning & måla naglar & kanske till & med sola lite. Men jag får väl skratta mig lycklig om  jag hinner det. För där gick fredagen åt oxå.
Har säkert glömt massor!

Gaaaahhhh!!! Hur fan ska det här gå till egentligen?!
Jag är sån jäkla tidsoptimist så det finns inte.
Tror alltid att jag ska hinna allt sen & så blir det samma visa varje gång, tok stressar & hinner inte ens hälften.
Men det brukar ju bli rätt bra ändå!

Nejdå, det är ingen fara ska inte gå & dränka mig i en hink med glögg.
Eller?
Ja, ja jag vet, en sak i taget.
Är ni verkligen såna? Som är förberedda till tusen & aldrig tokstressar?

Ni kan iallafall fortsätta följa den spännande utvecklingen här på bloggen!
Så ses senare då, kanske med en sak av bockad om jag har tur. hihi

Kommentarer
Postat av: Robin Larsson

Har inte ens börjat tänka på det där ännu! man hinner inte komma in i någon julstämmning för man jobbar hela tiden!

2008-12-16 @ 11:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0