Nyårsklänning?


Denna från Balmain vore nått att ha imorrn på nyår de!
Jäklar vad hett det skulle va! Drömma går ju!


Men det kommer säkert att få bli nått mer åt detta hållet tyvärr,
toppen glittrar ju iallafall!

Det här är ju verkligen min stil & jag älskart!
Men på nyår vill man ju ha en snyggis dress! 
Kia & Emelie, dom små jäklarna har ju hittat jätte fina nyårsklänningar!
Avundsjuk som få!
Måste nog ner på stan idag & snoka omkring få se om jag hittar nått.
Man vill ju inte behöva gömma sig bakom en stor raket.
Har ni hittat nåt fint att ha på er?

Ska oxå ha en liten fixar dag.
Byta en jätte fin rosa bh som jag fått av killen, som var för stor!
Ganska väntat, inga Pamelapattar här inte!
Handla lite alkohol & champanj!
Kanske hinna sola en sväng, behöver lite färg.

Ikväll kommer syrran & hennes man över för lite tjuvträning i Buzz.
Emelie är ju en värsting när det gäller allmänbildning,
så jag & syrran behöver lite försprång! hihi

Hade velat hinna med lilla Emmis & Albin oxå,
skulle vara kul om dom fick träffa Våffel medans hon är så här liten & go!
Och så hade jag ju velat åka till Sthlm & kollat rean på Topshop med Kia!

Det är mycket man vill, man just nu går lill skruttan först.
Måste vara lite försiktig eftersom hon inte är vaccinerad än.
Men när hon blivit lite större, då mina vänner, är jag tillbaka! hihi

By the way, målade mina fossingsnaglar & handnaglar tokrosa igår, mycket fint!
Tänkte ta svart, men kände att jag behövde lite färg som piggar upp.
Självklart blir det pink då, finaste färgen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så mycket kläder som du har i garderoben så råder inga tvivel om att du kan finna en finare klänning än mig! ;)



Allmänbildad?! MOAHAHHAHAHAHAH

Tänk på att jag är liten och inte hunnit lära mig så mycketi mitt liv ännu! :P



Förlorade mot en 9-åring och hennes BARN-Buzz ihelgen..

2008-12-30 @ 14:27:20
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0