Lite arg...


...på mig själv att jag är sån jäkla tidsoptimist!
Nu sitter man här & missar en massa skoj.

Jag kunde ha varit & kollat på hockey, på exet som spelar.
Jag kunde ha hakat på killen & hans kompis, på Afasi & Filthy som spelar på Katalin ikväll.
Men istället så sitter jag fast i min tenta & blev chafför....suck.

Kommer tyvärr att se likadant ut i helgen, för jag har vigt den här helgen åt min tenta & uppsats.
Så har tackat nej till två fester! Vilket kändes grymt tungt.
Men det ska bli skönt när det här är gjort.
Nästa torsdag åker jag ner till skolan i Borås & sen kan jag pusta ut, ialla fall över jul!

Har dock inte pluggat hela dagen utan har varit en sväng på stan & hittat iallafall två små julklappar!
Börjar ju bra, med tanke på att jag alltid springer i sista minuten annars. 
Ja, då var det väl dags att ta tag i det här då....trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0