La familia hälsade på!


I
Mamma Diana & Pappa Pär!
Men gud, jag har ju inte ens skrivit det på bloggen än!
Men nu vet alla nära, så nu får jag skriva det!

Ikväll har kära syster yster vart på besök, hon har börjat fått lite mage nu!
Såå gulligt!
Jag döör av nyfikenhet, vill veta vad det är för en liten filur som gömmer sig därinne.
Om ungefär fem månader får vi veta. Snacka om att jag ska shoppa grejer!
Svårt & fatta att min lillasyster ska ha en liten bebbe bara! 
Jag ska bli moster!  Coolt som fan!

Så ikväll har vi käkat, pratat & spelat tv spel!
Fast hon vann hela tiden, typiskt! Fast det var kul ändå!
Sen kom hennes boyfriend & så kollade vi idol. Och Kevin vann, Grattis till han!
Min kille är på julfest med jobbet.
Han kommer väl komma in drullandes här snart kan jag tänka mig.
Kanske bäst & försöka sova lite nu så jag orkar upp till Luciamorgon imorrn!


Kommentarer
Postat av: I väntans tider..

hihi Ja du, lite ofattbart är det allt!

Kan du förstå... önskar allt går bra



Kram på dig förmodligen världens bästa moster!

2008-12-13 @ 08:09:58
Postat av: Emelie

Åhh jag blir Tant Emelie... :)

2008-12-13 @ 13:31:53
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Nina

Jätte fin bild!

2008-12-15 @ 10:43:37
Postat av: Anonym

Nej?! GUD vad roligt..! Kommer bli en underbar moster vännen!

2008-12-16 @ 20:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0