Dan före dan


Dan före julafton & ingen snö!
Vart tog den vägen, vi hade ju så mycket.

Idag är jag lite trött.
Vovven min e söt alltid, men har hållt mig vaken nästan hela natten.
Och när killen åkte imorse då ville hon inte gå i säng igen.
Hon är en bestämd liten tjej & blir sur om hon inte får som hon vill
Men ibland måste man stå emot det där söta & säga ifrån, men det är inte lätt.
Vi  var ute & gick imorse & såg en jätte stor katt, den var väldigt läskig kan jag lova.
Nu har jag satt på henne hennes fina halsband & det gillar hon inte alls, kliar hela tiden.
Så nu e hon sur har gömt sig under filten.

Igår var jag ju ner en sväng på stan & handlade dom sista julklapparna, skönt att inte behöva åka ut idag.
Så idag ska det iallafall bli julklapps inslagning & knäck bakning.
Min knäck tog ju helt slut på glögg festen, kul att folk gillade den!
Jag älskar att slå in fina paket, jag tycker att man ska ha lagt ner lite jobb på paketen, då känns det finare att ge bort.
Sakerna får ett mervärde på nåt sätt.
Frågan är hur bra det går med alla snören & papper, lillsnuttan lär bli galen!
Mycket julig & mysig dag på er, fast vi saknar snön.

Kommentarer
Postat av: Diana

Jahaja, men om man inte har tid att lägga ner timmar på att slå in fina paket då!

Fick ju typ slå in paket i panik igår för att Pärra inte skulle hinna se..

Hoppas ni blir glada ändå, trots att mina paket inte är fint inslagna.



Fan så mysigt det låter & vara hemma dan före doppare dan..Hade jag & Tindra åxå velat vart, men vi får visst va på jobbet istället, & ännu längre än vanligt, började 7 imorse, men de e okej, får ju ihop lite komptimmar iaf! =)



Hoppas du & Våfflis får en mysig dag tillsammans!



Kram!

2008-12-23 @ 09:19:40
Postat av: Robin

Fanns det knäck?!



Såg nog bara pepparkakorna jag, väldigt goda dom med iofs :)

2008-12-23 @ 09:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0