Varför sån ...???

...panik?
...ångaest?
...förvirring?
Ibland vill jag bara fly. Dra ifrån allt. Vet inte vart jag hör hemma. Vet inte vart jag ska ta vägen.
Har ni känt så nån gång?
Jag önskar att jag känt så någongång. För just  nu känner jag så alldeles fört ofta. Det går liksom inte att beskriva.
Att jag inte trivs med mig själv, kan nog göra att allting annat blir skit oxå.
För hur jag mår speglas ju i allt jag gör. Måste få ordning på mig.
Jag är inte på topp just nu.

Men som mamma sa, man kan ju inte vara på hugget jämt!
Hoppas bara att mina kära står ut med mig tills jag blir mitt underbara jag igen! =)

Gud, vilket deprimerande inlägg, sorry....

By the way, har jobbat hela dagen idag...har bara tre dagar kvar...känns konstigt & lite nervöst.

Kommentarer
Postat av: Ems

Jag tror att vi kan slå oss ihop!!

Vette fan vad det är med mig just nu, men så sjukt irriterad på det mest!!

Sägs som en mysigt promenad i vecka igen?! Trevligt sist!

2008-08-18 @ 19:39:30
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0