Vad tokigt!

Väder vi har! Det tokregnar verkligen! Men vad gör väl det...sitter jobbet nu.
Men det får gärna sluta regna till på eftermiddagen för jag slutar tidigt idag.
Hm...ska ändå bara hem & tvätta. MYCKET tvätt sen semestern.
Killen föreslog bio ikväll, så det kan det bli.
Annars skulle jag nöja mig med att sitta i soffan med min mjukis klänning ifrån Levi´s & mina raggisar & en kopp te.
Eller kanske ett glas rött, det är ju ändå fredag. En bra film & killen bredvid. Det låter väl som en perfekt regnkväll?
Syrran & jag & killarna funderade på att åka till Gröna Lund imorrn & köra fem kamp.
Men vi får väl se vad vädret säger först.
Ha en underbar regnig dag!

Kommentarer
Postat av: Ems

hehe nyfiken.. vet faktiskt inte själv..

Satt mest och retade upp mig på jobbet! Vill ha nytt i Uppsala nu! Pratat med flera på avdelningen och vi har kommit överens om att det verkligen blivit skit sen nya chefen och nya rutiner infördes! Något är fel när folk springer in i väggen och de jävlarna inte tar in mer personal utan låter den tappra truppen som är kvar göra dubbelt så mycket.

2008-08-08 @ 23:32:03
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0