Total förvirring????

Nu sitter jag här framför datorn, totalt förvirrad!
Kurser hir, kurser dit, olika skolor, olika portaler, en massa olika andvändarnamn, olika lösenord, kåraavgifter och tenta datum, csn som fortfarande inte fixat sig & det har inte ens börjat än & allt är redan en enda stor röra.

Dags för lite uppstyrning.

Jag har kommit in på en till kurs & har just nu en kurs för mycket. Så jag måste välja.
Och jag vill gå alla tre, men det blir för mycket.
Men eftersom det är första gången jag pluggar på hundra år så tar jag det lättaste sättet.
För att göra det så enkelt & billigt som möjligt så tar jag dom två kurserna som är på samma skola.
Samma portal, ett andvänarkonto & ett inloggningsnamn & ett lösenord & en kåravgift. En lärarplattform att lära sig.

Grafisk design på Mittuniversitetet i Sundsvall låter ju verkligen hur kul som helst!
Men jag får se om jag kanske går den nästa termin istället.
Det blir så mycket för min hjärna att gå på två olika skolor.
Man skulle behöva vara på skolan alltför många gånger & sova kvar där, villket min ekonomi säger ifrån just nu.
Dessutom ligger det ju väldigt långt bort för att åka fram & tillbaka flera gånger på en termin.

Alltså....kommer jag att läsa Digital modeskiss & Design/konsumtion på Textilhöskolan i Borås. Båda på distans.
Det känns faktiskt super bra. Kanske finns det en liten designer i mig oxå...

Nu förstår jag om det här inlägget mest var förvirrande & konstigt, men jag var tvunget att skriva av mina tankar.
Lättare att se det framför sig.

Nu ska jag kila till jobbet! Näst sista dagen...


Kommentarer
Postat av: Ems

Låter som på min chef att han vill att vi ska plugg distans jag med..kanske vi blir två studenter! :P

Lycka till på sista dagen! Borde nästan komma upp med en flaska campange! ;)

2008-08-20 @ 18:38:34
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0