Spännande???

Jobb, jobb, jobb...tok mycke & göra! Imorrn blir det heldag igen.
Men det känns bra att få i ordning så mycket jag kan, innan jag slutar.
Ibland får jag sån ångest. För nu kommer det så mycket nytt & det är rätt så kul faktiskt.
Men, men....det kommer ju att bli jobbigt igen & kul igen...så är det ju hela tiden.
Jag kommer ju bli kvar där forever om jag inte sparkar mig själv i rumpan, så...

By the way, har blivit så huslig nu för tiden!
Har gjort paj idag, till middag åt min kille & mig, blev matlåda oxå.
Sen svängde jag ihop en morotskaka för första gången i mitt liv, hade nämligen en massa morötter i kylen.
Tänkte att mina kära föräldrar ska få lite fika imorrn, när dom kommer & hälsar på. Hm..undrar om den blev god?

Jag är så galet trött hela tiden, fattar inte. Har väl en tröttperiod kanske.
Men det gör faktiskt inget. Just nu känner jag att det är okej.
Allt jag vill just nu är & sitta uppkrypen i soffan & dricka chailatte & bara mysa. 
Det är så bara, just nu iallafall... 

På fredag kommer min as snälla kusin Robin & hjälper mig med att få i ordning min dator! SÅ bra!
Han kanske kan visa mig nåt snabbt trix att lägga upp bilder på, så kanske det kan bli lite roligare här på bloggen!
Snart kommer jag få en snabbare upkoppling oxå, så det kanske gör sitt!

*PÖSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0